fredag 25 oktober 2013

Att dejta och vara ihop med en triathlet

Det är många killar som säger att ett av deras intressen är träning, det är snarare regel än undantag, antar att man vill låta vältränad och manlig. Så när jag började träffa Micke så tyckte jag inte det var konstigt att det var ett av hans intressen.

Men när tredje dejten är att hejja på honom när han springer Kungsholmen Runt, ja då kanske kanske man borde börja inse vad man ger sig in på. Fjärde dejten var vi ute och cyklade tillsammans. Men det är skillnad på att vara allmänt intresserad av träning och att hålla på med triathlon, det kommer ni att märka när ni följer min blogg.

Listan som jag skrev i det tidigare inlägget beskriver det hela ganska bra, det mesta stämmer in på pricken. Det är också roligt, det finns så mycket listor och texter om hur det är att vara fru/flickvän till en triathlet, det säger väl ändå ganska mycket? Idag när jag googlade så hittade jag till och med en bok om ämnet.

Vad som är speciellt kommer ni att märka med tiden när ni läser här på bloggen, här kommer jag skriva om dessa speciella egenheter och händelser som man får se och uppleva som flickvän till en triathlet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar