torsdag 31 oktober 2013

Lite konstig grej..

Jag blir alltid hungrig långt innan lunch, och har då haft fil och müsli på jobbet. Brukar köpa den ni ser på bilden nedan. Just nu har jag som ni ser två förpackningar här, och båda är mer än halvfulla. Varför kan man fråga sig? Jo, det är så att jag tycker så mycket om yoghurtbitarna i müslin att jag när jag köpt ett paket börjar med att äta upp alla yoghurtbitar. När jag nästa gång ska äta fil, så inser jag att dem är slut, och tja..jag gick och köpte ett nytt paket och tänkte att nu ska jag inte göra så, jag vill ju ha dem i filen varje gång.

Men nu står här två mer än halvfulla paket utan yoghurtbitar och jag överväger att köpa ett till paket, men inser att det är helgalet. Så jag får snällt äta upp den müslin jag har nu.


3 kommentarer:

  1. Kan man inte köpa bara yoghurt-bitar nånstans?

    SvaraRadera
  2. Känns inte lika onyttigt, som att köpa müsli ;)

    SvaraRadera
  3. Blev det tvärtom nu? Du menar väl "Känns inte lika nyttigt" ;-)

    SvaraRadera