torsdag 17 april 2014

Läget med lägenheten

Just det. Nu medan vi är borta så ligger min lägenhet ute på hemnet. Dagen efter vi kommer hem så är det visning. Känns både spännande och läskigt på samma gång. Tyvärr har det varit en hel massa strul mes just hemnet, med fel bilder som syns etc. Sådant som absolut inte får hända anser jag. Ingen större lust att betala fakturan jag just fick från hemnet.

Här är i alla fall lägenheten:

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-jakobsberg-vastra-jarfalla-kommun-veckovagen-14-6142965

Världens finaste och bästa lägenhet, knappt så jag vill bli av med den. Men sambo med Micke slår förstås högre, och ser fram emot dagen då vi köper ett fint hus med trädgård (och garage/träningsrum för alla cyklar, så vi slipper ha dem inomhus). 

2 kommentarer:

  1. Fick du inte mäklaren att stå för annonsen?

    SvaraRadera
  2. Den är så fin! Kikade på bilderna, den ser lika fin ut på hemnet som den är i verkligheten. Jag förstår känslan av att behöva göra sig av med den, men du får se det som ett nytt kapitel! Puss

    SvaraRadera